obrazek

piątek, 21 czerwca 2013

Witajcie w Pracowni Treski!



 Serdecznie witam w mojej pracowni! Mam nadzieję, że będziecie tu wpadać od czasu do czasu. Na początek: parę słów o mnie.


 Na emeryturze człowiek ma dużo czasu dla siebie i dla swoich pasji. Od zawsze lubiłam różniste "robótki", szczególnie takie, które pozwalają wykorzystywać nietypowe przedmioty lub wręcz recykling, jakby się wydawało niepotrzebnych "śmieci". Kiedy ostatnio remontowałam mieszanie okazało się, że mam całkiem sporą kolekcję moich robótek. Córka namówiła mnie do założenia czegoś w rodzaju bloga, poradnika albo co tam z tego wyjdzie, żeby to pokazać i przy okazji podzielić się różnymi sposobami robienia fajnych rzeczy. 



Na początku, w związku z tym, że lato w pełni i za chwilę będzie owocowy raj, pokażę moje butelki na nalewki. Zrobiłam je metodą decoupage. Samej metody nie opisuję, gdyż jest tak popularna, że każdy już coś o niej wie, a jak nie wie to można sobie wyszukać w necie. Powiem tylko,że nie wykorzystuję profesjonalnych materiałów ale takie,które mam w domu. To znaczy - farb podkładowych do ścian, lakieru bezbarwnego akrylowego, farbek akrylowych i kleju wikol. No i oczywiście serwetek albo papieru do pakowania prezentów lub zdjęć z czasopism.  Tak przygotowana butelka, w dodatku z własnoręcznie zrobioną nalewką może się stać ozdobą każdego stołu albo niepowtarzalnym prezentem.

W następnym wpisie - przepis na nalewkę!

Miłego czytania!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz