obrazek

poniedziałek, 13 lipca 2015

Co z tą pogodą !!??





Najpierw upał nie do wytrzymania, potem zimne wietrzysko a teraz chmury i leje - jak dotychczas lato jest do luftu.
Lipa mi się wściekła. Nie bardzo miałam ochotę latać po parku przy temperaturze +36 w cieniu, teraz pada a za chwilę wszystko przekwitnie i po ptakach. Trudno.

W czasie tych potwornych upałów przypadł nam ( Klub Seniora) wyjazd do Wrocławia , między innymi do Afrykarium. Było super. Opisywać tego nie będę bo zaden opis nie odda urody tego obiektu. Koniecznie trzeba się tam wybrać. No ja wiem, że trochę daleko, ale nigdy nic nie wiadomo.

















Najbardziej podobał się wszystkim ten osobnik:



Potem jeszcze pozwiedzaliśmy ZOO, gdzie urzekła mnie grzywka pewnej kózki:




... kawałek Wrocławia, gdzie tropiliśmy trochę krasnoludki...





... a na końcu Panoramę Racławicką, która kompletnie zapiera dech i stawia oczy w słup.




Tu ogłaszam wszem i wobec - żaden film ani zdjęcia nie oddadzą efektu, który zobaczyłam.
Tam naprawdę trzeba pojechać. Warto.

W zasadzie ta pokręcona pogoda zmusiła mnie do popracowania w domu. Zrobiłam parę świeczek, kilka mydełek i oczywiście kartki.






















A teraz jadę na 10 dni na organizowany przez TPD Turnus Aktywności dla Seniora. Jedziemy właściwie całą paczką z Klubu i w dodatku bliziutko - do Kalet. Koleżanki już tam są i wiemy, że jest wspaniale.
 Będzie suuuper i mamy w nosie pogodę. O!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz