obrazek

poniedziałek, 1 lipca 2013

Opaski dla Hani





Koleżanka córki urodziła córeczkę. Postanowiłam zrobić dla niej coś oryginalnego, bo dzieciątko jest wyjątkowej urody i zasługuje na coś naprawdę ślicznego.


Najpierw zwykłe śpioszki ozdobiłam kolorowymi guzikami i od razu stały się niepowtarzalne. Teraz, kiedy podrosła, zrobiłam dla niej opaski na główkę. Do zwykłych, małych opaseczek doszyłam kwiatki zrobione z resztek koronki i guzików, takich starych, które przechowywała jeszcze moja mama. Mam jeszcze w zanadrzu kwiatki zrobione z resztek szyfonu, koralików i guzików - tylko doszyć do opasek i gotowe.


Można samemu zrobić takie opaski z nienoszonych już trykotowych bluzek. Skroić pasek trzeba tak, żeby ściągacz był w poprzek opaski, bo wtedy się lepiej układa i nosi. 

Ucinamy pasek na taką szerokość na jaką mamy ochotę.Trzeba pamiętać, że musi mieć zapas na zszycie i przeciągnięcie na prawą stronę. Kwiatek albo inne ozdoby najlepiej przyszyć w miejscu łączenia końcówek - będzie wtedy schowane i całość będzie ładniejsza.

Dzisiaj załączam zdjęcia tylko dwóch opasek, bo zepsuł mi się aparat. Koniecznie muszę zanieść go do naprawy bo bez tego jak bez ręki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz