obrazek

wtorek, 22 marca 2016

Prawie jak czekolada.





Prawie robi wielką różnicę. Te jajka nie są niestety do jedzenia.




Kupiłam fantastyczne dodatki, które wyglądają jak zrobione z lukru. No to zrobiłam sobie czekoladopodobne  jajeczka, Styropian pomalowałam brązową akrylówką, polakierowałam i klejem na gorąco przykleiłam ozdoby i bawełnianą koronkę.












W tak zwanym międzyczasie zrobiłam jeszcze kilka prac na zamówienie, takich tradycyjnych decoupagowych na styropianie i drewnie. To ostatnie jajo styropianowe ma 25 cm wysokości.
















Potem poprawiłam domek, tak, żeby był bardziej wiosenny bo dokupiłam sobie jeszcze takie, żeby zrobić serię na cztery pory roku.




I już siłą rozpędu ozdobiłam malutki koszyczek, który powędrował do Klubu.




W końcu zabrałam się za gęsie wydmuszki i kartki świąteczne ale pochwalę się nimi następnym razem. Po prostu nie mogę ich zrzucić z aparatu bo wyczerpałam baterie i teraz się ładują.

To do zobaczenia po Świętach.





Wesołych Świąt życzy Tereska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz