obrazek

niedziela, 21 maja 2017

Kartki





Trochę późno na zające ale jak kartki, to kartki.


W tym roku z kartkami świątecznymi zdążyłam w sam raz. Ale jak to u mnie - pomysły mi się lęgną, więc muszę je zrealizować na na już. To mi kilka sztuk zostało do pokazania.








Wiosna sprzyja zakochanym, więc parę ślubnych kartek też się pojawiło.






Maj to oczywiście również Komunia św.


















Jak widać wykorzystałam kilka technik - pergamano, wykrojniki i scrapki.

Lubię ozdabiać świece. Taki upominek zawsze jest mile widziany i dość "bezpieczny". Nie ma chyba takiej osoby, której by nie pasował.. Fajnie posiedzieć przy ciepłym świetle świec, czy to w samotności, czy z kimś bliskim.




Wiosna, więc pastele. Połączyłam delikatną zieleń i pudrowy róż. Stroiki są przyklejone klejem na gorąco do wstążek w tych samych kolorach



Ten komplet to upominek ślubny. Kolory - biały i niebieski i perłowe dodatki. Na jednej świecy jest stroik w kształcie bukietu ślubnego. Na drugiej coś w rodzaju przypinki dla pana młodego i mały filcowy cylinder.

Jak widać zdjęcia świec nie bardzo mi wyszły, bo światło się odbija od nich jak od lustra. Z lampą źle a bez lampy wcale nie lepiej. Musze poćwiczyć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz